Je nieuwe gitaar wel of niet online kopen? 
Wat erg vaak voorkomt (bij met name de grote partijen) op het internet is dat je bestelde gitaar zo vanuit het magazijn naar je verzonden wordt, de gitaar is nadat hij de fabriek heeft verlaten niet meer uit de doos geweest. De afstelling vanuit de fabriek kan vaak veel beter omdat ze vaak (te)ruime marges aanhouden wat betreft de afstelling wat niet ten goede komt aan de bespeelbaarheid en klank. Daarnaast heeft het instrument een hele lange reis gemaakt met wisselingen van temperatuur en vochtigheid dus even opnieuw afstellen is vaak geen overbodige luxe. Dus wel of niet online kopen? Het hangt er van af waar je hem koopt.

Wij doen het anders.
Het is niet echt goed voor de motivatie als je een gitaar binnenkrijgt waar niet op te spelen is. Of je hem nu bij ons online of in onze winkel in Dordrecht koopt, hij gaat eerst op de werkbank. We stellen hem helemaal af, controleren hem op eventuele fabricagefouten en pas als alles helemaal in orde is, mag hij de deur uit. 

Bla, bla, bla......eigenbelang.
Natuurlijk hebben we liever dat je je nieuwe gitaar bij ons koopt. Maar even heel eerlijk..... Weet je dat we meer verdienen aan de vele afstelbeurten die we uitvoeren aan gitaren die nieuw op het net gekocht zijn bij een van de grote partijen zoals eerder beschreven en waar nauwelijks op te spelen valt? Zijn we erg blij mee hoor maar wat voor ons ook erg belangrijk is dat je plezier hebt in het gitaar spelen, het mag geen frustratie worden.

Gratis retour, wat een onzin!
Tegenwoordig een belangrijke kreet om mee te adverteren, "Gratis Retour binnen 90 dagen". Je mag je gitaar gratis retour sturen en daar 3 maanden over denken. Ze gaan er kennelijk op voorhand vanuit dat je niet heel erg tevreden zal zijn met je aankoop. Heb je eenmaal besloten de gitaar na twee maanden toch maar terug te sturen omdat er toch niet op te spelen is, ben je ook weer 3 maanden verder voor je het geld op je rekening hebt. Wij doen er niet aan mee! 
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je gitaar niet terug mag als je niet tevreden bent, en dat we er dan drie maanden over gaan doen voordat jij je geld terug hebt. In de eerste plaats zullen we er alles aan doen om te zorgen dat je tevreden bent. Nogmaals, iedere gitaar gaat eerst op de werkbank voor hij verzonden wordt. Dat maakt de kans al veel kleiner dat je hem weer terugstuurt, je krijgt namelijk een gitaar in huis waar ook echt op te spelen is. Mocht je nou toch besluiten de gitaar aan ons te retourneren dan mag dat natuurlijk. Echter willen we de gitaar dan wel binnen de wettelijke termijn van 14 dagen in goede staat  weer in huis hebben en rekenen daarvoor een bedrag van €3,95. Wij beloven dan dat je binnen 7 dagen je centjes weer netjes op je rekening hebt. 

Morgen in huis lukt niet altijd.
Wij kunnen het helaas niet garanderen en in tegenstelling tot veel concurrenten willen we het ook op voorhand niet beloven. In de regel gaat iedere bestelling dezelfde dag de deur uit maar in het geval van een gitaar kan dat weleens anders zijn. Hij moet eerst even op de werkbank voor controle e.d. weet je nog? Het kan dus wel eens voorkomen dat je gitaar er een dagje later is. Uiteraard laten we je precies weten wanneer de gitaar bij ons de deur uit gaat. 

Omdat we je graag terugzien.
Ook een gitaar heeft af en toe wat onderhoud nodig, een fretboard dat gaat uitdrogen, een hals die iets strakker of losser moet, frets waar vuil en vet van je vingers op zit. Bij ons is de eerste servicebeurt t.w.v. €29,95 helemaal gratis binnen twee jaar nadat je de gitaar bij ons gekocht hebt. Geen schimmige dingen met bonnetjes die je moet bewaren of gekke voorwaarden. We sturen je zelfs na een jaar even een reminder maar eigenlijk hopen we je veel eerder te zien in onze winkel. Dat je gewoon uit jezelf komt omdat de snaren echt op zijn van het vele spelen. Daar worden wij nou gelukkig van.

En we willen dat je doorgaat!
Daar hebben we de unieke 2 jaar inruilgarantie voor. Koop je bij ons je eerste gitaar dan krijg je daar binnen 2 jaar altijd weer 60% aan inruil voor terug bij de aankoop van een gitaar uit een hogere klasse. We kunnen ons als geen ander voorstellen dat als je eenmaal de smaak te pakken hebt, je beter en mooier instrumentarium wil hebben. Lees hier alles over onze 2 jaar inruilgarantie.

Vragen?
Die beantwoorden we graag. Je kunt ons bereiken via Whatsapp, Email, Facebook of bellen tijdens onze openingstijden.